Messer

Kundemagneten

Her er stilen meget svingende, idet den enkelte virksomhed har forskellige indgangsvinkler til trylleriet. Joachims evne til at implicere den enkelte virksomhed kan her udnyttes 100%. Firmaprodukter kan indgå i showet. Resultat er altid, at mange mennesker bliver tiltrukket til messestanden.

Kundeplejen

Når den enkelte sælger har trukket et kundeemne ind på messestanden, kan han give kunden en personlig oplevelse ved at benytte Joachims close-up-magi. Der er tale om en oplevelse, som virker så stærkt, at kunden sent vil glemme det. Resultatet er, at Joachim har leveret sælgers “icebreaker” til de efterfølgende samtaler.

Opsøgende salg

Her optræder Joachim med “walk-around-magic” i samarbejde med sælger, som ønsker at “stoppe” et kundeemne på “gangen”. Sælger får her adgang til væsentligt flere kundeemner end normalt. Desuden bliver Joachim benyttet som “icebreaker” mellem kundeemnet og sælger.